1 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN SATU (1) UNIT COMPUTED TOMOGRAPHY (CT) SCANNER JENAMA SIEMENS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/4/2025/2028(4)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 07-04-2025
Tutup: 07-05-2025
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN DUA (2) UNIT GENERAL OPERATING TABLE DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/4/2025(5)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101 Atau
050102
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 50.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 07-04-2025
Tutup: 28-04-2025
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN AUTOMATED LABELLING AND DISPENSING MACHINE (ALDM) UNTUK FARMASI PESAKIT LUAR, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (PPUM)
No Rujukan: T/1/4/2025(3)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101 Atau
050102
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 07-04-2025
Tutup: 28-04-2025
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA NAIK TARAF KOMPLEKS STERIL FARMASI, BANGUNAN PEDIATRIK, KOMPLEKS KESIHATAN WANITA DAN KANAK KANAK (KKWK), PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/4/2025(4)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 Atau Ke Atas, Pengkhususan B28 Dan (B29 Atau F02)
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 14 April 2025 (Isnin)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-B-B28 (Kerja ubahsuai) Dan G7-B-B29 (Kerja Bangunan Kesihatan) Atau G7-B-B28 (Kerja ubahsuai) Dan G6-B-B29 (Kerja Bangunan Kesihatan) Atau G6-B-B28 (Kerja ubahsuai) Dan G5-B-B29 (Kerja Bangunan Kesihatan) Atau G5-B-B28 (Kerja ubahsuai) Dan G4-B-B29 (Kerja Bangunan Kesihatan) Atau G5-F-F02 (Fasiliti Bangunan Penjagaan Kesihatan) G6-F-F02 (Fasiliti Bangunan Penjagaan Kesihatan) G4-F-F02 (Fasiliti Bangunan Penjagaan Kesihatan) G7-F-F02 (Fasiliti Bangunan Penjagaan Kesihatan) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 02-04-2025
Tutup: 07-05-2025
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SISTEM PENCEGAH KEBAKARAN DI MENARA UTAMA, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1803/4/2025(3)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 Atau G5, Kategori ME, Pengkhususan M02.
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 7 April 2025 (Isnin)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
|
G4-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) Atau G5-ME-M02 (Sistem Pencegahan dan Perlindungan Kebakaran) |
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Kerja-Kerja |
|
Buka: 02-04-2025
Tutup: 28-04-2025
Masa: 12.00pm
|
6 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN DUA (2) UNIT DIGITAL RADIOGRAPHY DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1/4/2025(4)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 7 April 2025 (Isnin)
Masa: 11.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat. Sebarang pengukuran di tapak dibenarkan semasa lawatan tapak sahaja. Permohonan sesi taklimat / lawatan tapak semula TIDAK akan dipertimbangkan.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
050101 Atau
050102
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 02-04-2025
Tutup: 28-04-2025
Masa: 12.00pm
|
7 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA INSTRUMENT PLACEMENT UNTUK UJIAN RAPID PCR FOR DETECTION OF RESPIRATORY PANEL VIRUSES WITH SARS-COV-2
No Rujukan: T/921/4/2025/2028(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 300.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 07-04-2025
Tutup: 28-04-2025
Masa: 12.00pm
|
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
3. Syarikat adalah
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.