1 |
SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL, MENCETAK DAN MENGHANTAR CENDERAMATA (INSULATED VACUUM BOTTLE) KE PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1203/3/2024(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
030201
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
2 |
SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN DUA (2) UNIT ENDOSCOPE REPROCESSOR DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1/3/2024(9)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
050101
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.
Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-
Tarikh: 08 Mac 2024 (Jumaat)
Masa: 09.30 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Salinan Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)
Hanya PENAMA yang berdaftar di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.
Penjualan dokumen sebut harga hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
3 |
SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT INTRA OPERATIVE NEURO MONITORING SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1/3/2024(8)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
4 |
SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN LIMA BELAS (15) UNIT ELECTROCARDIOGRAPHY (ECG) MACHINE DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1/3/2024(7)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
5 |
SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN EMPAT BELAS (14) UNIT VENTILATOR, INTENSIVE CARE JENAMA CAREFUSION DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1703/3/2024/2026(10)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
6 |
SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN TIGA PULUH (30) UNIT VITAL SIGN MONITOR DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1/3/2024(6)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA |
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Peralatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
7 |
SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN BERJADUAL 12 UNIT PEMAMPAT UDARA DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH DUA (2) TAHUN
No Rujukan: S/1703/3/2024/2027(9)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
221508 Atau
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
8 |
SEBUT HARGA BAGI PENYELENGGARAAN DUA BELAS (12) UNIT HEMODIALISIS MACHINE DAN SATU (1) UNIT CONTINUOUS RENAL REPLACEMENT THERAPY (CRRT) JENAMA B BRAUN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: S/1703/3/2024/2027(8)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 10.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 06-03-2024
Tutup: 20-03-2024
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1.
Syarikat yang pertama kali berminat ingin menyertai sebut harga / tender di PPUM
DIWAJIBKAN untuk mendaftar di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM bagi mendapatkan akses Sistem iPerolehan PPUM dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00.
- Sila muat turun dan lengkap borang
[BORANG PENDAFTARAN] dan dibawa bersama sewaktu pendaftaran di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM
2.
Pembelian dokumen sebut harga / tender perlu dibuat di Kaunter Jabatan Perolehan sahaja kecuali sekiranya lawatan tapak diwajibkan. Pembelian dokumen akan dibenarkan setelah lawatan tapak selesai.
3. Pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam Sistem iPerolehan
https://iperolehan.ummc.edu.my sebelum dibenarkan membeli dokumen sebut harga / tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4.
Kaedah pembayaran pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender adalah secara Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA dan tidak akan dikembalikan.
5. Dokumen yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
6. Dokumen sebut harga / tender
WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan penyerahan sampel berkaitan (sekiranya ada) perlu dihantar sebelum atau pada tarikh dan masa yang dinyatakan di dalam iklan.
7. Iklan akan
DITUTUP pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.
8. Penghantaran dokumen (manual) dan penerimaan sampel (sekiranya ada) di kaunter Jabatan Perolehan
TIDAK akan diterima selepas tarikh tutup iklan.
9. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan tender / sebut harga tidak akan dipertimbangkan.
10. Waktu perkhidmatan di Jabatan Perolehan adalah dari jam
8.00 pagi hingga 4.30 petang pada waktu pejabat.