1 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN POLISI INSURANS MEDICAL MALPRACTICE LIABILITY DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No Rujukan: T/1603/1/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan: Penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia atau Wakil (Surat perwakilan kuasa) DIGALAKKAN menghadiri sesi taklimat pada ketetapan seperti berikut:
Tarikh: 27 Januari 2022 (Khamis)
Masa: Sesi 1 (2.30 petang)
Sesi 2 (3.30 petang)
Lokasi: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, PPUM.
Sila bawa bersama-sama:
i. Kad Pengenalan.
ii. Cop Syarikat.
iii. Sijil Asal Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia (masih sah tempoh laku/berkuat kuasa)
iv. Lesen/Kebenaran Untuk Pembrokeran dari Bank Negara Malaysia.
Sebarang pertanyaan berhubung sesi taklimat, sila hubungi pegawai yang berikut:
i. Puan Mariah binti Salli, e-mel: mariahs@ummc.edu.my di talian 03 7949 3729; atau
ii. Puan Norhayati binti Bahari, e-mel: norhayatibahari@ummc.edu.my di talian 03-7949 2208.
|
Bidang |
: |
221802
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 250.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 21-01-2022
Tutup: 14-02-2022
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN DISINFECTANT SOLUTION,ENZYMETIC DETERGENT,CLEANING AND HYGIENE SOLUTION
No Rujukan: T/1120/1/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 21-01-2022
Tutup: 14-02-2022
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BEKALAN REAGEN SERTA PERALATAN AUTOMATED BLOOD COAGULATION ANALYZER SECARA SEWAAN UNTUK UJIAN KOAGULASI DARAH
No Rujukan: T/1123/1/2022/2025(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 21-01-2022
Tutup: 14-02-2022
Masa: 12.00pm
|
4 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN REAGEN UNTUK UJIAN C-REACTIVE PROTEIN, DRUGS OF ABUSE, LITHIUM,CHOLINESTERASE,KAPPA DAN LAMBDA FREE LIGHT CHAINS BAGI KEGUNAAN CLINICAL CHEMISTRY ANALYZER.
No Rujukan: T/1123/1/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
060101
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 21-01-2022
Tutup: 14-02-2022
Masa: 12.00pm
|
5 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN STERILIZATION PACKING BAG, WRAPPING PAPER, DISPOSABLE DRAPE DAN RUSH REMOVER
No Rujukan: T/895/1/2022/2025(1)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 200.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 21-01-2022
Tutup: 14-02-2022
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.