1 |
TAWARAN BAGI PENYELENGGARAAN PERALATAN SATU (1) UNIT SPECT SCANNER DAN SATU (1) UNIT SPECT XCT SCANNER JENAMA PHILIPS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1703/5/2025/2028(5)
Maklumat Tambahan: SYARAT-SYARAT SESI TAKLIMAT
Sesi Taklimat adalah DIWAJIBKAN seperti ketetapan berikut:-
Tarikh: 9 Mei 2025 (Jumaat)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa sesi taklimat:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat oleh Kementerian Kewangan Malaysia (MoF)
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat berkenaan.
|
Bidang |
: |
220601
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 02-05-2025
Tutup: 05-06-2025
Masa: 12.00pm
|
2 |
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN PELBAGAI UNTUK RAWATAN DIALISIS
No Rujukan: T/102/5/2025/2028(2)
Maklumat Tambahan:
|
Bidang |
: |
050301
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Bekalan |
|
Buka: 15-05-2025
Tutup: 05-06-2025
Masa: 12.00pm
|
3 |
TAWARAN BAGI PERKHIDMATAN PEMBERSIHAN KAWASAN TERMASUK MEMOTONG RUMPUT, MENYAPU SAMPAH, MEMBERSIH BUMBUNG SERTA MEMBERSIH SALIRAN PERPARITAN DAN PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN LANDSKAP TERMASUK MENYIRAM, MERUMPUT, MEMBAJA, MENGANDAM SERTA MERACUN DI SELURUH KAWASAN DAN BANGUNAN PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA
No Rujukan: T/1503/5/2025/2027(1)
Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
070201 Dan 221003 Dan 221401 Dan 221402 Dan 221001 Dan 221002 Dan 221010
SYARAT-SYARAT TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK
Sesi Taklimat & Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN seperti ketetapan berikut:-
Tarikh: 13 Mei 2025 (Selasa)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-
1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MoF) di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat.
Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat & lawatan tapak.
|
Bidang |
: |
070201 Dan
221003 Dan
221401 Dan
221402 Dan
221001 Dan
221002 Dan
221010
|
|
Taraf |
: |
TERBUKA
|
Harga |
: |
RM 100.00 |
Kategori |
: |
Perkhidmatan |
|
Buka: 09-05-2025
Tutup: 05-06-2025
Masa: 12.00pm
|
SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:
1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini
DIWAJIBKAN untuk
mendaftar
buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai
pendaftaran sebanyak
RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad
Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama
PUSAT
PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter
Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.
2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui
e-mel syarikat
yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.
3. Syarikat adalah
DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya
berkaitan) yang
masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem
iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli
dokumen sebut harga/tender:
i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera
ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)
iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja
4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari
jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang
mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan
kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang
/ Bank Draft atas nama
PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.
5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan
perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa
tutup iklan yang dinyatakan.
6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di
kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada
tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di
Jabatan Perolehan.
7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender
tidak akan dipertimbangkan.