Pembekal

Tender List

Tahun : 2021

Bulan : 6

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
NOTIS RALAT: TAWARAN BAGI MEREKA BENTUK, MENGGANTI, MEMASANG, MENAMBAH BAIK, MENGUJI TERIMA DAN MENTAULIAH SERTA KERJA-KERJA YANG BERKAITAN SISTEM PABX DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (REKA DAN BINA)

No Rujukan: T/1803/5/2021(10)

Maklumat Tambahan: Taraf : Terbuka

Kod bidang : CIDB Gred G4 dan ke atas, Kategori ME, Pengkhususan E07

Iklan : 10 Mei 2021 (Isnin)

Lawatan Tapak : DITANGGUHKAN SEMPENA PKP 3.0 DAN AKAN DIBERITAHU KELAK(Tidak Wajib). Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 2 Jun 2021 (Rabu) Jabatan Perolehan jam 10.00 pagi. Amalan penjarakan penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan

Tutup : 6 Julai 2021 (Selasa)

Tempoh Kontrak : 58 minggu

Tempoh Pembinaan : 52 minggu
 
Bidang  :
G4 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman)
G5 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman)
G6 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman)
G7 (Elektrikal)-ME-E07 (Sistem telekomunikasi dalaman)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 200.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 10-05-2021
Tutup: 16-07-2021 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEREKA BENTUK, MENGGANTI, MEMASANG SERTA MENAMBAH BAIK SISTEM PELINDUNGAN KILAT DAN PEMBUMIAN BAGI SISTEM ELEKTRIKAL BAGI KESELURUHAN KAWASAN PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (REKA DAN BINA)

No Rujukan: T/1803/5/2021(9)

Maklumat Tambahan: Taraf : Terbuka

Kod bidang : CIDB Gred G3 Ke atas, Kategori ME, Pengkhususan E04

Iklan : 10 Mei 2021 (Isnin)

Lawatan Tapak : (Tidak Wajib) Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 20 Mei 2021 (Khamis) Jabatan Perolehan jam 02.30 petang. Amalan penjarakan penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan

Tutup : 6 Julai 2021 (Selasa)

TEMPOH SIAP KERJA: 24 MINGGU

TEMPOH KONTRAK : 28 MINGGU
 
Bidang  :
G3 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 150.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 10-05-2021
Tutup: 16-07-2021 
Masa: 12.00pm
          
NOTIS RALAT: TAWARAN BAGI MEREKA BENTUK, MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI TERIMA, DAN MENTAULIAH SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN UNTUK PENGGANTIAN LIMA (5) UNIT LIF DI BANGUNAN PERUBATAN KECEMASAN, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA (REKA DAN BINA)

No Rujukan: T/1803/5/2021(8)

Maklumat Tambahan: Taraf : Terbuka

Kod bidang : CIDB Gred G4 dan ke atas, Kategori ME, Pengkhususan M03

Iklan : 10 Mei 2021 (Isnin)

Lawatan Tapak : DITANGGUHKAN SEMPENA PKP 3.0 DAN AKAN DIBERITAHU KELAK(Tidak Wajib). Syarikat boleh melawat sendiri kawasan atau tapak berkenaan yang dinyatakan dalam dokumen sebut harga berkenaan pada 1 Jun 2021 (Selasa), Jabatan Perolehan jam 10.00 pagi. Amalan penjarakan penggunaan hand sanitizer dan pemakaian face mask adalah perlu diteruskan

Tutup : 6 Julai 2021 (Selasa)

TEMPOH SIAP KERJA: 52 MINGGU

TEMPOH KONTRAK : 58 MINGGU
 
Bidang  :
G4-ME-M03 (Lif dan eskalator)
G5-ME-M03 (Lif dan eskalator)
G6-ME-M03 (Lif dan eskalator)
G7-ME-M03 (Lif dan eskalator)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 200.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 10-05-2021
Tutup: 16-07-2021 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang hendak menyertai sebut harga/tender ini DIWAJIBKAN untuk mendaftar buat kali pertama di dalam sistem iPerolehan PPUM terlebih dahulu dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00 dengan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA yang tidak akan dikembalikan. Sila ke kaunter Jabatan Perolehan bagi urusan tersebut.

2. Dokumen sebut harga/tender yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

3. Syarikat adalah DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil -sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam sistem iPerolehan (https://iperolehan.ummc.edu.my) untuk semakan sebelum membeli dokumen sebut harga/tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
  a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
  b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
  a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
  b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
  a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Dokumen sebut harga/tender dijual mulai dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang mengikut tarikh yang ditetapkan dengan harga seperti dinyatakan menggunakan kaedah bayaran sama ada, Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA.

5. Dokumen sebut harga/tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan perlu dihantar dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh dan masa tutup iklan yang dinyatakan.

6. Sampel bagi sebut harga/tender yang berkaitan (jika ada) hendaklah diserahkan di kaunter Jabatan Perolehan dengan kadar segera atau selewat-lewatnya pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan dan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

7. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan sebut harga/tender tidak akan dipertimbangkan.





ALAMAT

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMEL

  • Emel : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • No Tel : 03-79494422
    Faks : 03-79492030

LAMAN WEB

  • LAMAN WEB : www.ummc.edu.my