Vendor

Tender List

Bil Tajuk Sebutharga Syarat Utama Tarikh
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF DAN INTEGRASI SISTEM KAD AKSES KESELURUHAN BANGUNAN DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/2/2024(4)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 (Elektrikal), Kategori ME, Pengkhususan E02 Dan E04 Dan E14.


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 06 Mac 2024 (Rabu)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4 (Elektrikal)-ME-E02 (Sistem pengawasan dan keselamatan) Dan
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) Dan
G4 (Elektrikal)-ME-E14 (Kabel rangkaian komputer)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 29-02-2024
Tutup: 27-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT SINGLE PLANE CARDIOLOGY ANGIOGRAPHY SYSTEMS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/2/2024(6)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
050101 atau 050102


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 06 Mac 2024 (Rabu)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Peralatan
Buka: 29-02-2024
Tutup: 27-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA PENGGANTIAN SATU (1) SET LENGKAP PANEL VOLTAN RENDAH (LV) 415V DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI PENCAWANG ELEKTRIK, PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/2/2024(3)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 (Elektrikal), Kategori ME, Pengkhususan E04 Dan E11


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 05 Mac 2024 (Selasa)
Masa: 2.30 Petang
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) Dan
G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 29-02-2024
Tutup: 27-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM BEKALAN ELEKTRIK VOLTAN TINGGI 11KV/415V TERMASUK KERJA-KERJA PENGUJIAN DAN PENTAULIAHAN SISTEM BEKALAN ELEKTRIK SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI PENCAWANG ELEKTRIK NO. 1 (PE1), PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/2/2024(2)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 (Elektrikal), Kategori ME, Pengkhususan (E05 Dan E04) ATAU (E05 Dan E11)


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 05 Mac 2024 (Selasa)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Kad Pengenalan
2) Cap Syarikat
3) Salinan Sijil SSM
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4 (Elektrikal)-ME-E05 (Pemasangan voltan tinggi) Dan
G4 (Elektrikal)-ME-E04 (Pemasangan voltan rendah) Atau
G4 (Elektrikal)-ME-E11 (Kerja am elektrik)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 29-02-2024
Tutup: 27-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT ANTERIOR (PHACOEMULSIFICATION) & POSTERIOR (VITRECTOMY) MACHINE COMPLETE WITH INTEGRATED LASER SYSTEM DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/2/2024(5)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan
Buka: 26-02-2024
Tutup: 18-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT OPERATING MICROSCOPE, OPTHALMIC DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/2/2024(4)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan
Buka: 26-02-2024
Tutup: 18-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT FULL FIELD DIGITAL MAMMOGRAPHY WITH TOMOSYNTHESIS DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/2/2024(1)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
050101 atau 050102


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 26 Februari 2024 (Isnin)
Masa: 09.00 Pagi
Tempat: Bilik Muzakarah, Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Salinan Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

Hanya PENAMA yang berdaftar di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Peralatan
Buka: 22-02-2024
Tutup: 18-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENGUJI DAN MENTAULIAHKAN SATU (1) UNIT HIGH DEFINITION VIDEO ENDOSCOPE SYSTEM WITH STROBOSCOPY DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1/2/2024(2)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050101 Atau
050102 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Peralatan
Buka: 26-02-2024
Tutup: 18-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
TAWARAN BAGI MEMBEKAL BEKALAN DISPOSABLE WARMING BLANKET

No Rujukan: T/1121/2/2024/2026(1)

Maklumat Tambahan:
 
Bidang  : 050301 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 50.00
Kategori : Bekalan
Buka: 26-02-2024
Tutup: 18-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
10  TAWARAN TENDER PELUPUSAN BAGI PERALATAN PERUBATAN DAN KELENGKAPAN HOSPITAL SECARA JUALAN SISA TERMASUK KERJA-KERJA MENGANGKUT & MEMBERSIHKAN KAWASAN

No Rujukan: T/L/2/2024(1)

Maklumat Tambahan: 1. Penjualan aset ini adalah terbuka kepada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan dalam bidang 221902 (membeli barang lusuh perlu permit).

2. Petender diwajibkan menghadiri lawatan tapak yang akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 22 Februari 2024 (Khamis)
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Jabatan Perolehan, Pusat Perubatan Universiti Malaya
Dokumen tender : boleh didapati secara percuma selepas lawatan tapak

3. Petender perlu membawa bersama dokumen-dokumen yang diperlukan semasa lawatan tapak seperti berikut:-

(a) Sijil SSM
(b) Kad Pengenalan
(c) Cap Syarikat
(d) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia)

4. Hanya PENAMA yang terdapat dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat (Kementerian Kewangan Malaysia) sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak ini.


 
Bidang  : 221902 
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 0.00
Kategori : Perkhidmatan
Buka: 16-02-2024
Tutup: 14-03-2024 
Masa: 12.00pm
          
11  TAWARAN BAGI KERJA-KERJA MENAIK TARAF SISTEM PENGURUSAN BANGUNAN (BMS) DI PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA

No Rujukan: T/1803/2/2024(1)

Maklumat Tambahan: KOD BIDANG
CIDB Gred G4 ATAU KE ATAS, Kategori ME, Pengkhususan M04


SYARAT-SYARAT TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK
Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN.

Lawatan Tapak adalah seperti berikut:-

Tarikh: 16 Februari 2024 (Jumaat)
Masa: 10.00 Pagi
Tempat: Bilik Mesyuarat Kejuruteraan, Aras 1, Jabatan Kejuruteraan, Pusat Perubatan Universiti Malaya

Dokumen-dokumen yang perlu dibawa semasa lawatan tapak:-

1) Sijil SSM
2) Kad Pengenalan
3) Cap Syarikat
4) Salinan Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) yang masih sah laku tempoh
5) Salinan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB yang masih sah laku tempoh

Hanya PENAMA yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) di dalam PPK/SPKK sahaja boleh menghadiri sesi taklimat/lawatan tapak.

Penjualan dokumen tender hanya akan bermula selepas sesi taklimat/lawatan tapak.
 
Bidang  :
G4-ME-M04 (Sistem automasi bangunan) Atau
G5-ME-M04 (Sistem automasi bangunan) Atau
G6-ME-M04 (Sistem automasi bangunan) Atau
G7-ME-M04 (Sistem automasi bangunan)
Taraf : TERBUKA
Harga : RM 100.00
Kategori : Kerja-Kerja
Buka: 14-02-2024
Tutup: 08-03-2024 
Masa: 12.00pm
          


SYARAT-SYARAT UMUM YANG PERLU DIPATUHI:

1. Syarikat yang pertama kali berminat ingin menyertai sebut harga / tender di PPUM DIWAJIBKAN untuk mendaftar di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM bagi mendapatkan akses Sistem iPerolehan PPUM dengan nilai pendaftaran sebanyak RM20.00.

- Sila muat turun dan lengkap borang [BORANG PENDAFTARAN] dan dibawa bersama sewaktu pendaftaran di Kaunter Jabatan Perolehan, PPUM

2. Pembelian dokumen sebut harga / tender perlu dibuat di Kaunter Jabatan Perolehan sahaja kecuali sekiranya lawatan tapak diwajibkan. Pembelian dokumen akan dibenarkan setelah lawatan tapak selesai.

3. Pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender DIWAJIBKAN untuk mengemukakan sijil-sijil berikut (sekiranya berkaitan) yang masih sah tempohnya dan telah dimuatnaik di dalam Sistem iPerolehan https://iperolehan.ummc.edu.my sebelum dibenarkan membeli dokumen sebut harga / tender:

i) Kementerian Kewangan Malaysia (MoF):
a) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat
b) Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Bumiputera

ii) Lembaga Pembangunan Industri Malaysia (CIDB):
a) Sijil Perakuan Pendaftaran (PPK)
b) Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

iii) Pusat Khidmat Kontraktor (PKK):
a) Sijil Taraf Bumiputera Kontraktor Kerja


4. Kaedah pembayaran pendaftaran syarikat dan pembelian dokumen sebut harga / tender adalah secara Kad Debit / Kad Kredit / eWallet / Wang Pos / Kiriman Wang / Bank Draft atas nama PUSAT PERUBATAN UNIVERSITI MALAYA dan tidak akan dikembalikan.

5. Dokumen yang telah dibeli akan dihantar melalui e-mel syarikat yang telah didaftarkan di dalam sistem iPerolehan PPUM.

6. Dokumen sebut harga / tender WAJIB dilengkapkan secara dalam talian (Online) dan penyerahan sampel berkaitan (sekiranya ada) perlu dihantar sebelum atau pada tarikh dan masa yang dinyatakan di dalam iklan.

7. Iklan akan DITUTUP pada tarikh tutup iklan yang dinyatakan pada jam 12.00 tengah hari mengikut jam di Jabatan Perolehan.

8. Penghantaran dokumen (manual) dan penerimaan sampel (sekiranya ada) di kaunter Jabatan Perolehan TIDAK akan diterima selepas tarikh tutup iklan.

9. Kegagalan mematuhi arahan di atas akan menyebabkan penyertaan tender / sebut harga tidak akan dipertimbangkan.

10. Waktu perkhidmatan di Jabatan Perolehan adalah dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang pada waktu pejabat.



ADDRESS

  • Pusat Perubatan Universiti Malaya,
    Lembah Pantai, 59100,
    Kuala Lumpur, MALAYSIA

EMAIL

  • Email : ummc@ummc.edu.my

TEL

  • Phone No : 03-79494422
    Fax : 03-79492030

WEBSITE

  • WEBSITE : www.ummc.edu.my